Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Komentarz Zespołu ds. wyjaśniania przyczyny katastrofy smoleńskiej w sprawie ujawnionych przez Naczelną Prokuraturę Wojskową zapisów rozmów wieży lotniska Smoleńsk Siewiernyj z załogą Tu-154M oraz załogą samolotu Jak-40, który 10 kwietnia 2010 r. lądował w Smoleńsku. czytaj dalej Słowa przeciw dowodom
Samolot Tu-154M nr 101 wyposażony był w system, który w ostatniej minucie lotu kilkakrotnie ostrzegał pilotów o możliwości katastrofy. Mowa o urządzeniu TAWS, którego nazwa wymieniana jest jednak zwykle w innym kontekście. Czym w istocie jest TAWS? Publikujemy artykuł w przystępny sposób odpowiadający na to pytanie. czytaj dalej Czym jest TAWS?