Robert Zawada o szkoleniu pilotów 36 SPLT
Robert Zawada o podejściach precyzyjnych i nieprecyzyjnych
Polityczny wymiar badania katastrofy smoleńskiej
Międzynarodowe badanie wypadku samolotu wojskowego
Wiesław Jedynak o rzekomym oskarżaniu zalogi i łańcuchu błędów, które przyczyniły się do wypadku
Piotr Lipiec o odzyskaniu danych FMS Tu-154M Nr 101 i wynikach ich analizy
Michał Setlak o błędach w wykorzystaniu automatyki wspomagającej pracę pilotów
Wiesław Jedynak o wpływie braku właściwych standardów na błędy załogi PLF101
Wiesław Jedynak o analizie łańcucha błędów, które doprowadziły do katastrofy smoleńskiej
Michał Setlak o tym, że doświadczenie załogi nie wyklucza możliwości popełnienia błędu
Wiesław Jedynak tłumaczy działanie autopilota samolotu Tu-154M
Wiesław Jedynak tłumaczy działanie wysokościomierzy samolotu Tu-154M
Profesor Paweł Artymowicz opowiada o korelacji zapisów dźwięku ze zderzeniami z drzewami
Profesor Paweł Artymowicz przedstawia rekonstrukcję trajektorii w ostatnich sekundach lotu
Piotr Lipiec wyjaśnia mechanizm zarejestrowania zdarzenia TAWS #38
Wiesław Jedynak o sygnalizacji zagrożenia przez przyrządy pokładowe
Wiesław Jedynak przedstawia urządzenia nawigacyjne Tu-154M
Wiesław Jedynak prezentuje stanowiska załogi w kabinie Tu-154M
Michał Setlak o katastrofie w Huntington
Profesor Paweł Artymowicz o obrocie samolotu w ostatniej fazie lotu
Profesor Paweł Artymowicz o skutkach zderzenia Tu-154M z brzozą
Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 3 - podsumowanie
Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 2
Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 1
Piotr Lipiec o odtwarzaniu toru lotu na podstawie zapisów rejestratorów - cz. 3, podsumowanie
Piotr Lipiec o odtwarzaniu toru lotu na podstawie zapisów rejestratorów - cz. 2
Piotr Lipiec o odtwarzaniu toru lotu na podstawie zapisów rejestratorów - cz. 1
Wieslaw Jedynak prezentuje kabinę VIP samolotu Tu-154M
Piotr Lipiec opowiada o rejestratorze eksploatacyjnym K3-63
Piotr Lipiec przedstawia rejestrator eksploatacyjny KBN
Piotr Lipiec opowiada o rejestratorze parametrów lotu ATM QAR
Maciej Lasek mówi o zaleceniach profilaktycznych, sformułowanych w efekcie badania katastrofy smoleńskiej
Michał Setlak z magazynu Przegląd Lotniczy wyjaśnia znaczenie zdjęć jako ważnych dowodów dokumentujących przebieg katastrofy
Edward Łojek o przygotowaniu załogi do lotu 10.04.2010 - cz. 1
Edward Łojek o przygotowaniu załogi do lotu 10.04.2010 - cz. 2
Wiesław Jedynak o szkoleniu załóg lotniczych w 36 SPLT - cz. 1
Wiesław Jedynak o szkoleniu załóg lotniczych w 36 SPLT - cz. 2
Edward Łojek o przepisach dotyczących załogi w lotach HEAD
Edward Łojek o przygotowaniach do lotu
Piotr Lipiec o systemie TAWS
Maciej Lasek o celu badania wypadków lotniczych
Maciej Lasek o przyczynie katastrofy Tu-154M 101
Wiesław Jedynak o łańcuchu błędów, które doprowadziły do wypadku
Edward Łojek opowiada o operacyjnym przygotowaniu lotu
Piotr Lipiec wyjaśnia rolę rejestratorów w badaniu wypadku
Wizualizacja ostatniej fazy lotu samolotu Tu-154M Nr 101 (ujęcie 1)
Wizualizacja ostatniej fazy lotu samolotu Tu-154M Nr 101 (ujęcie 2)
Wizualizacja ostatniej fazy lotu samolotu Tu-154M Nr 101 (ujęcie 3)