Polityczny wymiar badania katastrofy smoleńskiej
Michał Setlak o błędach w wykorzystaniu automatyki wspomagającej pracę pilotów
Michał Setlak o tym, że doświadczenie załogi nie wyklucza możliwości popełnienia błędu
Wiesław Jedynak tłumaczy działanie autopilota samolotu Tu-154M
Wiesław Jedynak tłumaczy działanie wysokościomierzy samolotu Tu-154M
Wiesław Jedynak o sygnalizacji zagrożenia przez przyrządy pokładowe
Wiesław Jedynak przedstawia urządzenia nawigacyjne Tu-154M
Wiesław Jedynak prezentuje stanowiska załogi w kabinie Tu-154M
Michał Setlak o katastrofie w Huntington
Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 3 - podsumowanie
Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 2
Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 1
Wieslaw Jedynak prezentuje kabinę VIP samolotu Tu-154M
Edward Łojek o przepisach dotyczących załogi w lotach HEAD
Piotr Lipiec o systemie TAWS