Kontekst

Polityczny wymiar badania katastrofy smoleńskiej

Michał Setlak o błędach w wykorzystaniu automatyki wspomagającej pracę pilotów

Michał Setlak o tym, że doświadczenie załogi nie wyklucza możliwości popełnienia błędu

Wiesław Jedynak tłumaczy działanie autopilota samolotu Tu-154M

Wiesław Jedynak tłumaczy działanie wysokościomierzy samolotu Tu-154M

Wiesław Jedynak o sygnalizacji zagrożenia przez przyrządy pokładowe

Wiesław Jedynak przedstawia urządzenia nawigacyjne Tu-154M

Wiesław Jedynak prezentuje stanowiska załogi w kabinie Tu-154M

Michał Setlak o katastrofie w Huntington

Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 3 - podsumowanie

Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 2

Maciej Con przedstawia analizę numerycznego modelu brzozy, cz. 1

Wieslaw Jedynak prezentuje kabinę VIP samolotu Tu-154M

Edward Łojek o przepisach dotyczących załogi w lotach HEAD

Piotr Lipiec o systemie TAWS